Filipe Pinto, Field Engineer bij Ancra.
“In 2018 begon ik als monteur bij de afdeling productie binnen Ancra. Binnen een paar jaar kreeg ik de kans om over te stappen naar de serviceafdeling, en dit greep ik met beide handen aan. Toen de manager van de serviceafdeling plotseling wegviel, werd er van mij gevraagd om deze functie tijdelijk op te pakken. Het was een uitdaging, maar het heeft mijn persoonlijke ontwikkeling enorm versneld. Momenteel ben ik de rechterhand van de servicemanager. Elke dag zie ik als een nieuwe uitdaging om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Ons team heeft als voornaamste doel om te groeien en de klant te voorzien van de juiste service.
Onze werkzaamheden zijn voornamelijk gericht op het onderhoud en de revisie van onze systemen bij klanten. Elk systeem is uniek, wat zorgt voor veel variatie in ons werk. De ene dag werk je intern bij Ancra in Boxtel aan het samenstellen van een klantorder voor reserveonderdelen. De volgende dag voer je onderhoud uit bij een klant op locatie, en een week later ben je misschien in Berlijn voor een revisie. Die afwisseling maakt het werk echt boeiend! Bovendien streven we ernaar om altijd die extra stap te zetten voor onze klanten. Het geeft een voldaan gevoel als de klant tevreden is. Dat is waar we het voor doen, die dankbaarheid.”
Onze serviceafdeling is iets waar wij trots op zijn. Ons team bestaat uit gedreven en enthousiaste professionals die allemaal hetzelfde doel voor ogen hebben: klanten de best mogelijke service bieden. Samen vormen we een hecht team waar collegialiteit, gezelligheid en samenwerking centraal staan.”
“Het is elke dag een uitdaging om onze klanten de best mogelijke service te bieden, dat maakt mijn werk zo boeiend!”
Vacatures
Net zoals Filipe werken in een internationaal bedrijf wat unieke producten maakt? Bekijk dan onze vacatures!