Linda Heijmans, HR Manager bij Ancra.
“In 2022 ben ik bij Ancra gestart als HR Manager. Hier ben ik momenteel 1,5 tot 2 dagen per week werkzaam. Ik begon met een HR-scan en nam geleidelijk steeds meer taken op me. Wat Ancra onderscheidt van andere werkgevers is de openheid voor verandering en de directe betrokkenheid van collega’s. Je voelt je meteen onderdeel van de organisatie.
Als HR-manager richt ik mij voornamelijk op de groei van de organisatie. Mijn taken variëren van de in- en uitdiensttreding van medewerkers en onboarding tot het enthousiasmeren van medewerkers, optimaliseren van productiviteit, ontwikkeling van medewerkers, coachen van leidinggevenden en het doorvoeren van culturele veranderingen. Dit brede takenpakket maakt mijn werk juist leuk en uitdagend. Ik krijg veel energie als er stappen gezet kunnen worden om onze HR-doelstellingen te bereiken, en die mogelijkheden zijn er bij Ancra volop! Mijn doel is om in deze groeiende organisatie de mensen mee te nemen, op de juiste plek te zetten zodat hun talenten optimaal worden benut en ervoor te zorgen dat we een fijne werkplek bieden waar iedereen zichzelf kan zijn en kan blijven groeien. Dit alles doe ik samen met mijn collega’s HR– assistent en Recruiter.
HR maakt binnen Ancra deel uit van het MT, wat zegt dat de mens belangrijk wordt gevonden binnen de organisatie. De lijnen binnen het bedrijf zijn kort en iedereen heeft een open houding. Dit maakt werken bij Ancra voor mij erg prettig.”
“De lijnen binnen het bedrijf zijn kort en iedereen heeft een open houding. Dat maakt voor mij werken bij Ancra erg prettig.”
Vacatures
Net zoals Linda werken in een internationaal bedrijf wat unieke producten maakt? Bekijk dan onze vacatures!